Doelstelling verkoopgesprek
De doelstelling van het verkoopgesprek is simpel: verkopen van een product of een dienst. Het verkoopgesprek is een gesprek waar vaardigheden als luisteren, vragen stellen en samenvatten net zo belangrijk zijn als in andere gesprekken. Er komt echter nog iets bij: op het juiste moment, op de juiste wijze, kunnen overheersen om de klant te laten kopen.


Methodiek
Tijdens deze training leer je hoe je het verkoopgesprek als strategisch gesprek kan voeren en op welke wijze dit half open gesprek het beste kan worden gevoerd met aandacht voor kennis,- houding, gedragsdoelen en hoe de klant tot kopen kan worden aangezet en hoe u als verkoper informatie kan verstrekken over hetgeen u wilt verkopen.

Tijdens de training worden theorie en praktisch toepassen van stijl en vaardigheden goed afgewisseld.

Doelgroep, duur, investering, Trainingsdata en locatie
– Geschikt voor: Iedereen die te maken krijgt met klanten en de producten en diensten van het bedrijf goed op de mark wil zetten.
– In company: Deze training kan ook in-company worden verzorgd.

Prijzen oi, advies, begeleiding
– Open inschrijving € 425,- per persoon, inclusief lunch en certificaat van deelname.
– In-company training, op basis van offerte.
– Adviestarief: € 125, – p/u.
Prijzen zijn exclusief btw.

Trainingsdata en locatie
Op aanvraag

Aruba, Bonaire, Curaçao, St. Maarten, St. Eustatius en Saba in samenspraak opdrachtgever.

Informatie, inschrijven of offerte aanvragen
Naar het formulier >